CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Khamis, 22 Mei 2014

catatan 22/5/2014

tak perlu nak menunjuk-nunjuk...
kalau si A buat macam nie tak perlu ikut macam si A buat....
kalau diikutkan seolah-olah kita cuba nak meniru dia....
untuk apa?
apa yang kita dapat kalau buat macam tu?
terima diri seadanya....
terima kelebihan dan kekurangan
jangan bandingkan dengan orang lain....
tak kan sampai bila-bila kita perlu ikut apa yang orang lain buat....
ingat....
kalau terlampau menunjuk sangat atau terlalu ikut sangat
menyesal tak sudah......
pada masa tu nak undur masa balik pun tak berguna.....

2 ulasan:

Aisyah Az berkata...

Betul.. Just be urself. Xperlu nak ikot org sgt.

Zierwa Zainal berkata...

kdg2 org yg nk menunjuk2 ni die nk org puji sbnanrnye.. jd diri sndir yg bgus.. hihi