CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Khamis, 3 April 2014

catatan 3/4/2014

kadang-kadang terfikir...
kenapa perlu ada  berperangai seperti ini.....
bila kita menegur tidak dilayan
tetapi bila kita tidak menegur dianggap sombong....
sakit jiwa bila ada sesetengah berperangai macam tue.....
apa yang dibuat semua tak kena....
dah tue kalau dibiarkan dikatakan salah
kalau melawan dikatakan melampau....
haihh......
penat bila ada yang perangai macam nie.....

4 ulasan:

Aisyah Az berkata...

ecah pernah hadapi benda ni.. tak paham sungguh ngn pe-el org mcm tu -.-''

Syahidah Fadilah berkata...

biasa la, manuasia berbagai ragam.. ^^

Nurulee berkata...

kan. ee selalu hadap dengan org macam gini. sampai tak tahu nak buat apa. the conclusion is, whatever we do is wrong. k =3

Yana Libra berkata...

tak perlu terlalu ikutkan kehendak org..yg penting pw yg kite buat tu betul je~ :)